středa 26. března 2014

Velké jančení bývalého vojáka Janka

Pamatujete si ještě na ty vlaky opilých civilistů vracejících se po dvou letech z vojny? Já si zvolil jinou cestu, vyhlásil jsem prohibici a víkend 26.3.-28.3.1982 učinil mléčným. 


Tenkrát jsem nejel domů, ale na akci co jsem pořádal rovnou z kasáren, kde jsem měl tehdy načerno svou usárnu a policejních kanady, které jsem používal místo těch fasovaných. 

Sešlo se nás tehdy na tábořišti oddílu Orlík u zříceniny hradu Lopata 33 kamarádů a prohibici porušil jen Jirka Valenta zvaný Lachtan, co byl i na mé vojenské přísaze a celé to považoval za jednu z mých obvyklých recesí. Dovezl tedy rum, který pil alespoň potají z láhve ukryté v pytlíku od mléka. Recese byla ovšem v tom, že jsem to bral opravdu vážně. Od toho víkendu jsem už nikdy v životě nevypil tolik mléka. 

Nedávno mi kamarádka poslala z této akce její zápisky, které jsem četl z nostalgie poprvé teprve dnes, kdy to je na den 32 let od mého propuštění z vojny. Je to pohled českobudějovické party, kde jsem sloužil a na fotkách nejsou všichni. Moc jí to tímto i všem zúčastněným děkuji. 

Elektronická kniha se souborem pdf ke stažení zdarma: 

 

http://www.flipsnack.com/Janek/fzu9q953

Janek (Zdeněk Janeček) 

P.S. Tak se nakonec ukázalo, že to sepsal příbramský Jirka. Děkuji. 

Žádné komentáře: