čtvrtek 17. dubna 2014

Jak jediná jsi

Jak jediná jsi 



Jakoby jedno je,
jestliže je.

Jak jediná je jediná.
Jaká je jinak?
Jistěže je jen jedinečná,
jak jinak.

Její jiskra je jasná,
jak jezerní jitro,
jenž jímám jenom já.

Je, jak jointová jízda
jež jizví.

Jablkem jejím je jazyk,
jestliže jím je,
jen já jsem jiný,
jak jiní.

Jak jenom je jíst,
je jenom její,
jen její.

Jak jantar,
jaspis je jmění,
jak jednoduché,
jen jepice jsou
jenom jednodenní.

Já jen jí jářku,
jenž je Ježíš,
jmouti ji jménem,
jako její.

Jakkoli jiná je,
jasné je jediné,
jistý jsem jenom já,
jsem jenom její.
Jakoby jenom jedno je,
jestliže je.

JISTĚŽE,
JENOMŽE JE-LI?

Já, jako jankovitý Janek Janeček Aničce 28.1o.2ooo 

Elektronická kniha se souborem pdf ke stažení zdarma: 


http://www.flipsnack.com/Litera/fzpiw3jn

Žádné komentáře: