sobota 12. dubna 2014

Slova jsou ...

Slova jsou … 


Slova jsou
pouze slova
zas je to tady
zas a znova

Někdy mají smysl
někdy nás zmatou
někdy si zalžou
někdy jsou vatou
někdy jsou bolestí
někdy jen radostí
někdy jsou hádankou
někdy jsou pravdou
někdy jsou k pláči jen
někdy jsou směšné
někdy zas vírou tvou
někdy jen silou zlou
někdy jsou snem
někdy i zákonem

Jak řekl jsem
jak činím jen
jak tedy jsem
jak píši znova
jak nový Casanova

Sám nevím proč
sám nevím kdy
sám nevím jak
plynou ta slova
já musím to psát
své srdce Ti dát
a milovat Tě znova
Je to snad láska
či daný osud
říkám si znova

Já věřím těm slovům
ať žijí tedy
ať tají po nich
ty věčné ledy

Nechci nic řešit
a plakat znova
zda má to smysl
vypouštět ta slova

Má touha je silná
tak čti je tedy
ať šťastná jsi dnes
ať šťastná jsi napořád
je to jen o tom
že mám Tě tak rád

Všemu zas nevěř
třeba jsou to
jenom kecy
usměj se trochu
usměj se přeci
třeba jsou to
jenom slova

Slova jsou
pouze slova
zas je to tady
zas a znova

Janek (Zdeněk Janeček) Aničce 29.1o.2ooo

Elektronická kniha se souborem pdf ke stažení zdarma: 



Žádné komentáře: