úterý 22. dubna 2014

Tvoje noc

Tvoje noc 


Nemůžu
a nechci spát,
když dnes Tě mám
tolik rád.

Chci Ti jen kousek
své noci dát,
aby tu zůstala
napořád.

Tu noc s Tebou
mi nikdo
už nevezme,
já prožil jí,
já prosnil jí,
je moje
i Tvoje je.

Má snad se spát,
když múza má,
má co Ti dát?

Tu noc
co dostal jsem
od Tebe,
já chtěl bych Ti
darovat.

V srdci svém
vzpomínku na Tebe
navěky uchovat,
není nic dražšího
co můžu Ti věnovat.

Ta noc je
kus života,
co víc Ti dát?

Život delší je,
když proč je,
ho neprospat.

A víš Ty vůbec proč,
já nechtěl dneska spát?
Že mám Tě velmi rád
a chtěl bych Tě milovat.

Co víc si přát,
co víc Ti dát?
Ta noc je má
i Tvá,
chci jí jen
zachovat.

Janek (Zdeněk Janeček) Aničce 15.11.2ooo 

Elektronická kniha se souborem pdf ke stažení zdarma: 


 http://www.flipsnack.com/Litera/fzt5483m

Žádné komentáře: