středa 23. července 2014

O posteli, ve které se nespí

O posteli, ve které se nespí  


Místo abych Ti teď skládal básně,
píšu já Ti nezávazně,
píšu já Ti trochu směle,
jak se těším do postele.

Dnes v ní budu ještě sám
a co zítra?
Co si dám?

Chtěl bych si dát rande celé,
cítit slunce, vnímat Tebe,
vypít víno, něco pojíst,
a tím Tě dostat do postele.

Abych o tom nesnil jen,
dej mi šanci a pojď ven.
Ukaž se a naznač mi,
co teď s tím
a co už smím.

Dnes budu spát ještě sám
a co zítra?
Budem dva?

Místo abych šel dnes spát,
píšu já Ti drze vřele,
jak Tě dostat do postele.

Jestli Tě to pohladilo na duši,
pohladím Tě i kde se to nesluší,
jen se s Tebou dostat do postele,
a o tom je to celé!

Janek (Zdeněk Janeček) Princezně 14.1o.2o13 

Elektronická kniha se souborem pdf ke stažení zdarma: 



http://www.flipsnack.com/Litera/fujlg399

Žádné komentáře: