pondělí 21. července 2014

Sklenka vína pro Tebe

Sklenka vína pro Tebe 


Chtěl bych Tě svádět u vína,
ale bojím se, že povíš mi,
že svedlo Tě víno a ne já.

Rád bych Tě opil tím, co jsem
a vínem to jen oslavil,
chtěl bych Ti něco říct
a jemně Tě pohladit.

Víno v tom vždycky je
a bude nevině,
pravda je v nás
a ne ve víně.

Možná Ti víno zachutná víc než já,
tak pojď se s ním sejít,
třeba nám něco dá.

Nerad bych lásku svou utopil ve víně,
ale když hlavu máš ve správné rovině,
víno je vždycky nevinné.

Chtěl bych Ti vyznat lásku u vína,
ono už pozná, co se má i dá.

Pravda je v nás,
ale víno nám napoví,
jestli mám šanci,
nebo jen řeči vínový.

Chceš opít se láskou,
nebo vínem jen,
tak přijmi mé pozvání
za vínem.

Janek (Zdeněk Janeček) Princezně 31.1.2o14 

Elektronická kniha se souborem pdf ke stažení zdarma: 


Žádné komentáře: