středa 30. července 2014

Základní kámen

Základní kámen 


Promiňte mi ty básně,
co chtěly být tak krásné,
ale nemají tu duši umístit ta slova,
aby nás to dojímalo zas a znova.

Nejsem žádný básník,
spíš stavím ta slova
do několika vět,
aby pochopil je každý,
kdo by je snad čet.

Kdybych já byl stavitelem,
postavil bych chrámy,
které dojmou věřící,
i dámy.

Já mám jen ta slova,
která staví cestu k tomu,
kdo si najde klíče
k mému domu.

Třeba jednou ze slov svých
postavím dům v nebesích,
nebo vzdušné zámky,
které stanou se i chrámy,
kde budu kostelníkem
těch svých básní.

Janek (Zdeněk Janeček) Princezně 4.1o.2o13,
která se mi znenadání postavila do cesty a za kterou teď lezu přes plot.

Když nám někdo otevře okno, neznamená to ještě, že můžeme přijít hlavním vchodem.
Zatím můžeme jen vzhlížet vzhůru, pět písně, recitovat básně a čekat zda nepřiletí klíče. 

Elektronická kniha se souborem pdf ke stažení zdarma: 



Žádné komentáře: