čtvrtek 7. srpna 2014

Co Hapka s Horáčkem nikdy nenapsal

Co Hapka s Horáčkem nikdy nenapsal 


Dnes jsem byl s cizí ženou
v cizím pokoji
a chce se mi tam vracet,
jó, chce se mi tam vracet.

Žena už mi není cizí,
ale nevím, kam se vracet,
jó, kam se vracet.

Má hlava mi třeští,
že ta žena není má,
ale svého muže má,
už muže má
a není má.

Dnes jsem byl s cizí ženou
v cizím pokoji
a chce se mi tam vracet,
jó, chce se mi tam vracet.

Žena už mi není cizí,
ale nevím kam se vracet,
jó, kam se vracet.

Co má duše s tím
teď dělat má,
jó, dělat má,
když se k ní chci vracet,
jó, vracet.

Cizí žena už mi není cizí,
a přesto mě to tíží,
má pořád svého muže,
já jsem jí stále cizí
a budu cizí.

Janek (Zdeněk Janeček) Princezně slunné pro úsměv věčný její,
aby jí tu bylo lépe. 1.1o.2o13
(Inspirováno písní Petra Hapky S cizí ženou v cizím pokoji) 

Elektronická kniha se souborem pdf ke stažení zdarma: 



Žádné komentáře: