pátek 1. září 2006

Zoo Hyderabat

Zoo Hyderabat 


Zvířat je tu měně než-li lidí.


Ahoj. To jsem zase já. Připomínám, že jsem změnil heslo na returnu, včetně nějakých nastavovacích parametrů. Dále vyzvedni si ty svoje peníze včetně těch za vyvolání filmu. Nezapomeň mě o tom informovat, jak to proběhlo, ať nejsou potíže. Díky. To, aby jsi se moc nenudil. Tak včera jsem to dotáhl na Internetu na deset hodin v jednom kuse. Bez pauzy, záchodu ba i pití a jídla. Byl bych déle, kdybych věděl, že z nich nakonec dostanu 100 Rp slevu. Uvidím dneska. Už jsem tu čtyři hodiny. Taky jsem se přestěhoval do jiného hotelu. Je samozřejmě dvacet metrů od Internetu. Včera jsem se tam byl podívat a domluvil cenu pokoje na 120 Rp. Dnes mi řekli, že ten pokoj už není a, že mají jen lepší za 260 Rp. Tak jsem se trošku rozčílil, že mi nechali ten dražší pokoj za těch 120 Rp. Taky jsem se dnes vydal na výlet do zdejší Zoo. Je tam taky Safari, jako v Bombaji, ovšem hezčí, víc vymakané a taky je k vidění více zvířat. Jinak je to, ale hon na tygry a lvy zamřížovaným autem. Ale viděl jsem tam zatím nejvíc motýlů, co jsem tady. Nevím, proč tam ukazují prasata, když to je v Indii snad to nejběžnější zvíře na ulici. Hlavně v muslimských čtvrtích, kde je nejedí. Taky tam byl značný klid a pohoda. Ve městě se lidi se mnou vůbec nevzrušují. Dokonce i v hospodě mám klid. Zítra chci vyrazit na zdejší pevnost za městem. Už jsem si zjistil spojení. Kde si, ale vyměním prachy, to nevím. Tak se zatím mějte. Ahoj zase někdy. 

Kdo chce napíše, kdo nechce může. 

Janek (Zdeněk Janeček) Hyderabad, Indie. 

Žádné komentáře: