neděle 1. října 2006

Je to silnější než já

Je to silnější než já 

Jak změnil by se svět
jen někoho v něm mít
Chci tu dívku vysněnou
a mít zas pro co žít

Ne mě nezměníš
já nebudu mít nikdy klid
Touhou se užírám
v duši jen splíny mám
snaž se mě pochopit

Jak hrozné je být sám
sám v sobě utýrán
Nechci se utrápit
chtěl bych jen trochu žít

Já chtěl bych jen pohladit
potěšit pomazlit
někdy si promluvit
a hlavně nebýt sám
To všechno bych chtěl
co druhým jsem záviděl

Já věděl bych o koho stát
leč marno povídat
Můžu jen snít
můžu jen chtít
Snad příště
snad jindy
snad

Životem poučen
dám přednost
ve všem těm
kdo o mojí lásku
snad stojí jen

Je to silnější než já
ani nevím zda žiji
nebo jen umírám
Na všechno jsem tak sám

Alence věnuje Janek (Zdeněk Janeček) 25.1. 1997 

Protože si vážím Tebe,
nevzdám se své víry,
když mě hněte,
už jen proto,
abych si dál vážil sebe.“
(20.9.1997)


Žádné komentáře: